600 - 700 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne. Rozmowy indywidualne. |
700 - 810 | Zabawy dowolne, gry planszowe, układanki. Zabawy z niewielkim udziałem nauczycielki. Prace porządkowe i organizacyjne. Działania nauczycielki o charakterze indywidualnym, wyrównawczym, obserwacyjnym i stymulującym. |
810 - 825 | Zabawy i zajęcia rozwijające aktywność ruchową i zdrowotną, zabawy ze śpiewem, zestawy ćwiczeń porannych. Ćwiczenia usprawniające motorykę dłoni. |
825 - 910 | Czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe. Przygotowanie do śniadania, pełnienie przez dzieci dyżurów. Śniadanie-kulturalne spożywanie posiłków. Przygotowanie do zajęć dydaktycznych. |
910 - 955 | Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze zaplanowane i organizowane przez nauczycielkę, rozwijające wszystkie rodzaje aktywności dziecka. Zestawy zabaw i ćwiczeń gimnastycznych. |
955 - 1120 | Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, w ogrodzie przedszkolnym, zabawy tematyczne inicjowane przez dzieci, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze. |
1120 - 1220 | Czynności samoobsługowe, higieniczne po powrocie z ogrodu. Przygotowanie do obiadu, obiad, czynności samoobsługowe i higieniczne związane z przygotowaniem do poobiedniego wypoczynku. |
1220 - 1320 | Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej. |
1320 - 1400 | Czynności higieniczne i samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek. |
1400 - 1500 | Zabawy i zajęcia rozwijające aktywność ruchową oraz inne zabawy indywidualne i grupowe zaplanowane i prowadzone przez nauczycielkę. Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym oraz wymagającym wsparcia. |
1500 - 1700 | Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci. Rozmowy indywidualne. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci. |